13 Ağustos 2008 Çarşamba

1C, ÖZCE ve TONTİŞİM GÖZDEM MİSAFİRİMİZ OLDU :)

Dün 1C teyzen Özce ablan ve Gözde bizdelerdi.. 6 aylık kınana gelemediği için hediyeni alıp gelmiş, ne kadar ince düşünmüş canım benim, hediyelerini çok beyendik burdanda ona çok çok teşekkürlerimizi sunuyoruz, zahmet etmiş.. İyi ki şu forum var ve iyi ki seni tanımışım..
1,5 saat oturdular ama biz 5 dk. oturamadık, maşallah Gözdem hiç durmuyor ve sende peşinden çırpın çırpın bi hal oldun aklımla oturup konuşamadık.. Ama iyi ki gelmişler çok özlemiştim..


Zavallım Özce' m pat çocuk kucağında, Özce Gözde' ye bak, Özce bak düşmesinler, Özce foto. çek, yavrum bi oraya bi buraya, sende şikayet ediyorsun bide :))

Gözde hamma hamma diye diye buzdolabının yolunu tuttu ve meyveyi tercih ederek geri döndük, akıllı bebek meyve yiyor :)) ( Birce aç bıraktı çocuğu galiba )

Gözde hamma hamma demeye devam, tabii Özce iş başında; Özceee tepsiyi koru :))

Ben Gözde' nin saatini istiyorummmmmmmm ver banaa :))


Ben hala o saati istiyorum, bana verin, bana bak benim olacak o saat :))

veee sonuç; Gözde tih tahını bizde unuttu :))


O oyuncak benim bana ver onu niye ona veriyorsun bak överim haa!!!

Anneee niye sen Gözde' yi tutuyorsun, beni alsana!!

Hiç yorum yok: