11 Ağustos 2008 Pazartesi

Hafta Sonu Tatilimiz, Süperdiiiiiii...

Yolda giderken uykuya daldın ama zorla yüzündende belli olduğu gibi

Odamıza yerleştikten sonra doğruca denize gittik, su harikaydı, sen yine çok mutlu oldun

Denizden çıkınca biraz da güneşlendin

Akşam yemeğinde mama yedikten sonra kustuğun için atletle oturmak zorunda kaldın

Sabah kahvaltısında sen yine başrollerdeydin ne gördüysen istedin


Alkış yapmayı öğrendin her şeye alkış yapıyorsun

Cinali'm benim, gül yüzlüm

Sonraa doğru denize

Acaba nereye bakıyorsun? ben biliyorum :))

Mayonun ipiyle oynuyorsun :))

Arada dinlenelim de, ailemizin ileri gelenleri, Annanen, Akıl Topağı Teyzen ve Enişte dedenle dinlenme vakti..

Bizaz da havuz veee uyku saati..

Akşam üzeri yine hep birlikte doğru havuza ve denize

Akşam animasyonu bile uyuyarak izledik nerdeyse

Dünde havuz ve deniz keyfi yaptık

Vee öğle yemeğimizi yedikten sonra akşam üzeri evimize geldik, çok güzel bi tatil geçirdik sen biraz yaramazlık yaptın ama genelde çok usluydun kuzum benim..

8 yorum:

Mehmet Kaan dedi ki...

Ay maşallah gerçekten çok güzel bir tatilmiş, en çok şapkalı haline bayıldım kendi de şekerliğinin farkında. Bu arada Güldencim sen de formundasın yanık ten pek yakışmış. Allah mutluluğunuzu bozmasın tekrar Maşallah diyelim de:)

Gülden ve Kasım Doruk dedi ki...

Sağol Burcucum canım benim..

NİL ÖZGÜNÜN ANNESİ dedi ki...

tatiliniz çok güzel geçmiş yaw valla kıskanıyorum kuzu durmaz diye bi yıl tatile gitmedik keşke gitsek diye içimden geçmiyor değil ama cesaretim halen yok.. maşallah paşama..

Gülden ve Kasım Doruk dedi ki...

Sevgicim bende bu yıl bol bol tatil yapıyorun bencede seneye hiç durmazlar, koşuşturacaklar, tam zamanı arabasına bağla otursun ;))

Adsız dedi ki...

ben geldiiiiim güldencim tüm resimler haaarika paşam denizde ne tatlı duruyo öyle eloş hiç sevmedi:)ana oğul süpersiniz maşşallah size :))belki eloş sizin denizi sever he :))))

Gülden ve Kasım Doruk dedi ki...

Canım benim hoşgeldin..
Sağol, inşallah havalar soğumazda sever Eloşta, öptüm canım..

nilay dedi ki...

Maaşallah size Allah ım nazarlardan saklasın..

Gülden ve Kasım Doruk dedi ki...

SAĞOL NİLAYCIM, HOŞGELDİN..