7 Haziran 2008 Cumartesi

KKTC 32. Uluslararası Fuarı

DAMACANA ADAM VE SENDEKİ ŞAŞKIN İFADE :)) ACABA BU NE DİYE DÜŞÜNÜYOR OLMALISIN :))

NASILDA BAKIYOSUN, KIYAMAM SANA KUZUM..

BABAN SENDEN Bİ TÜRLÜ AYRILAMADI, ALLAH AYIRMASIN HİÇ SİZİ VE TABİİ Kİ BENİ DE :)) AMİN..


Ewet anneciğim akşam fuara gittik, EGE ABİN, KASIM DEDEN VE SENLE BEN :))
Baban fuarda görevli, seni ona götürdüm :))
Baban 1 hafta boyunca orada 0lacak, muhtemelen o geldiği zaman sen uyumuş olacaksın kuzum..
Ama bunun acısını Bulut ve Hande teyzenle çıkaracağız, Hande Teyzenler tatile buraya geliyorlar, birlikte plan yaptık otelde yer ayırttık süper olacak bende çok bunalmıştım evde :)) Çok heyecanlıyım :))

5 yorum:

1C dedi ki...

Ohh ohh gezmeler tam gaz :) Benim bu fuardan neden haberim yok yaw :S :)
Bu arada 3-9 Temmuz arası da anne bebek fuarı varmış onu kaçırmamak lazım.

Tatil planları da yapılmışş, eee nerdesiniz bakalım belki ben de bi ziyaret ederim sizi :))

Gülden ve Kasım Doruk dedi ki...

aman Birce ne gezmesi, hiç bişey yok fuarda, işte babamız orda diye gittik ama anne-bebek fuarına gitmek lazım, gelirsen fuara haber ver özledim sizi..
Biz kısmetse Acapulco' ya gidiyoruz valla sizde gelseniz daha da süper olur.. Haftaya ptesi, salı, çarş, perş ordayız kısmet olursa.. Bekleriz..

1C dedi ki...

Acapulco'ya gidecek olmanız çok iyi oldu vallahi kalmasak bile sizi ziyarete gelirim ben :)) Hahahah kendi kendimi davet ettirmiş gibi oldum yawww ne resilim hahaha. Hatta bu ay sonu bizim istanbul buluşması olmasa belki benimkini kalmaya bile ikna edebilirim ;))

Gülden ve Kasım Doruk dedi ki...

İstanbul' a bizde düşünüyoruz kısmetse ama belli değil diğer kızlara temmuz sonu gibi uyar galiba..
HEm niye kendi kendini davet ettiresin süper olur hatta adı da Acapulco buluşması nasıl ama hahahaha :)) Vallahi kandır kocanı ona göre, bak benimki tatil için fuarda çalışır :))) İkna yeteneğini görelim anam :))))

1C dedi ki...

Söyledim TAMAM dedi hihihi ikna yeteneğim süperdir ayıptır söylemesi :)))
Ama yer bulur muyuz bulmaz mıyız o sorun şimdi. Sen gelince tam olarak hangi tarihlerde ordasınız yaz bana msn'den.