24 Haziran 2008 Salı

VEEE ILK TATILIMIZ..

Seninle ilk tatilimiz süperdi annecim..
Pazartesi ( 16*06*08 ) öğlen ikimiz Acapulco' ya gittik. Baban işten çıkıp akşam üzeri gelecekti tabii saat 7 de anca gelebildi o ayrı.. Neyse otele gittik Hande teyzenle receptionun basamaklarında karşılaştık hatta ben onu tanıyıp Hande diye sesslendim, sanki 40 yıldır birbirimizi tanıyoruz gibiydi, hiç yabancılık çekmedik.. Çok tatlı bi insan.. Eşide kendi gibi, harika..
Bulut' a gelince tam bir ağır abi bittim yaa Bulut' a bittim çok güzel, çok şeker bir bebek ve şimdiden onları çok özledik biz...
Tatilimiz çok güzel geçti, tadı damağımızda kaldı inşallah tekrar bir araya geliriz..

İlk tanışma.. Bulut' la birbirinizi nasılda süzüyorsunuz, tanıdık geldiniz galiba :))

İlk akşam yemeğimiz, hiç yabancılık yok :))
Tek sorun Rıfat amca' nı sinekler çok sevmiş :))

İkinic akşam yemeğimiz ama önce sizin karnınızın doyması gerek :))

3. gün Girne' ye indik hava çok sıcaktı, biraz serinledik :))

Sen ve Bulut.. Hiç bişeyden çekmedi senden çektiği kadar...

Mayonu Hande teyzen getirdi ona çok teşekkür ediyoruz..


Mayolar giyildi haydi denizeee :))

İlk denemen olsada maşallah denize bayıldın ;))

1 yorum:

nilay dedi ki...

harika gözüküyorsunuz maaşallah..bende sabırsızlıkla tatil resimlerinizi bekliyordum :)))İnsan 40 yıldır tanışıyormuş gibi oluyor gerçekten..