24 Haziran 2008 Salı

MELEĞİM, HERŞEYİM, KONUŞUYORSUN..

20 Haziran sabahı 5:30 da ilk kez ateşlendin, hemen ılık bi duş ve bir kaşık calpol' la ateşin düştü, sanırım güneş sıcağıydı.. Ardından yatakta tepinirken birden '' anne '' dedin ardından birkez daha ben ağzım açık hayretle sana bakarken '' ba-ba '' ve '' de-de-de-de '' dedin.. 2 gündür de kelime dağarcığına '' hadde-hadeeee '' ekledin benim akıllı oğlum, tatil yaradı kuzum..
Maşallah çok akıllı bir bebeksin annecim, seni çok seviyorum..





5 yorum:

NİL ÖZGÜNÜN ANNESİ dedi ki...

geçmiş olsun kuzuma nasılda masul uyumuş allah nazarlardan saklasın...

hade diyo yazmışsınya senin oğlan handeye aşık olmasın gülden handeyimi sayıklıyo acaba :D
öptüm canım

Gülden ve Kasım Doruk dedi ki...

wallahi Sevgi çok zekisin haa, ben niye onu düşünemedim, Hande' ye çağırıyo olabilir :))

nilay dedi ki...

Geçmiş olsun..Maaşallah..çok tatlı uyuyooor..demek konuşuyor sevgi ye katılıyorum benimde ilk aklıma o geldi :)))

Nurdanın Zümra'sı dedi ki...

guldencim bizde siteler tam açılana kadar görünüyo tam açılınca hemen yasak penceresi geliyor arada zorladım bu sayfaya eriştim sadece resimleri gördüm yazıyı okuyamadım
doruk hasta değildir inşallah

öptüm sizi..

Gülden ve Kasım Doruk dedi ki...

hoşgeldiniz nilay ve Nurdan teyzelerimiz.. Sağol Nurdancım ama şükür hasta diil sadece uyumuyor :((