31 Temmuz 2008 Perşembe

CNN TEYZEMİZDEN PAKET VAR..

Forum sayfamızın geleneksel kurasının 2. si ni gerçekleştirdik anneciğim..
Geçen yıl yeni yıla yakın yapmıştık ki yeni yıl hediyesi olsun bu yıl ki ilk kura bebişlerimizin ve anneliğimizin 6. ayı şerefineydi.. Bize kim çıktığını henüz yaamayacağım çünkü paketi daha ulaşmadı ama bize Canan Teyzenden geldi.. Nam-ı değer müstakbel kayınvaliden :))))
Canan teyzene çok çok teşekkür ederiz, kesesine bereket.. Hediyesini çok beyendik...
Pakette;
''Canım kardeşim ve dünürüm..
Çam sakızı, çoban armağanı bir hediye yolluyorum paşama..
Uzakta olsakta Türkiye' de bir kardeşin olduğunu unutma..
Ailene çok selamlar bizlerden..
Paşamı da öp benim yerime biliyorum birgün bende öpeceğim...''
yazılı birde kart vardı...
Canım arkadaşım, kardeşim, dünürüm sende buralarda bir kardeşin, bir dostun ve bir evin olduğunu sakın unutma...

İşte hediyemiz, biz çok beyendik...



5 yorum:

Adsız dedi ki...

Hediyenizi çok beğendim.İyi günlerde kullansın paşamız.

çilek kizim Meldam dedi ki...

hediye yi bende çok begendim
Canan in kartina ilave ediyorum: Fransa da da bir dostun var unutma :)
güle güle kullansin Pasam
ikinizi de öpüyorum

NİL ÖZGÜNÜN ANNESİ dedi ki...

Maşallah paşama fotoyu zor çekmişsiniz :)

Mehmet Kaan dedi ki...

Kaan'ın annesi

Maşallah Doruk'uma pek yakışmış yeşiller, Canan abla yine orijinal bişey yapmış ...

Gülden ve Kasım Doruk dedi ki...

sağol Dilekcim..
İsmoşum sende burda bi dostun olduğunu unutma canım benim..
sağol Sevgicim, baya zor oldu..
Bucucummmmmmm Mehmet Kaan'ım hoşgeldiniz, sağol canım..