16 Temmuz 2008 Çarşamba

Hande Teyzeden paket var :))

Foruma yazdıklarımı aynen buraya aktarıyorum ve Hande teyzemize tekrardan çok çok teşekkür ediyoruz.. SonrA eklicez resimleri ;))

Tam foruma girmek için çırpınıyordum kapı çaldı baktım kargocu, indim açtım kapıyı Gülden Aslan burdamı oturuyor dedi ewet dedim bana mııııı ayyyyy ne sevindim paket kimden gelmiş baktık bi ofis mobilyaları şirketinden acaba kim kim :)))
içinden oğluşuma 3 adet kıyafet, 1 şampuan, 1 ad. mama kabı ve 1 Cd çıktı;
Şampuan; Doruğun gözleri yandığı için,
Mama kabı; mamaları çantada kutularıyla gezdirmemem için,
CD: Tatilimizin en güzel anılarının olduğu bi cd..
O kadar ince düşünülmüş kiii bu oğlumun aşkı HANDE den başkası olamazzzzz, çok duygulandım o kadar kibar ve ince bi insan ki ona buradan çok çok çok ve sonsuz teşekkürlerimizi, sevgilerimizi ve öpücüklerimizi gönderiyoruz...
ve gelecekleri günü iple çekiyoruz...

1 yorum:

Hande dedi ki...

Çok naziksin Güldencim. Doruk Paşam güle güle kullansın bütün cicilerini.

Sizi çok özledik. Öpüyoruz hepinizi :)))