28 Temmuz 2008 Pazartesi

GeÇeN YıL Bu TaRiHTe..

OĞLUMUN GÜNLÜĞÜNDEN...



26 Temmuz 2007 Perşembe... (20:10)
Meleğim bugün 17 hafta 1 günlüksün.. Artık büyüyorsun ve dışarıdan da belli oluyorsun :)) Melek taşıdığım belli oluyor anneciğim :)))
VE EN ÖNEMLİ HABER...
Anneciğim Meleğim artık seni hissedebiliyorum..
Bu 1-2 gündür sanki yanlış hissetmiyorsam, senin olduğunu düşünüyorum meleğim..
Seni tatile İzmir' e götürmeye karar verdim, eğer dr. amcan izin verirse gelecek ay böyle gün uçuyoruz..
Seni heyecanla bekliyorum minik kuşum..
Seni çok seven ANNEN..



28 Temmuz 2007 Cumartesi... (19:20)
Tarihte bugün :)))
Oğlum, oğlum, meleğim...
Bugün tamda içime doğduğu gibi erkek olduğunu öğrendik..
Bugün 17 hafta+3 günlüksün..
Sana nasıl öğrendiğimi daha sonra anlatacağım, çok sıcak anneciğim..

08 Ağustos 2007 Çarşamba...
19 Haftalık oldun..
Meleğim, Oğluşum, Herşeyim, Miniğim; Dün dr. amcana gittik...
Geçen hafta Ada ve Ege abinin sünneti vardı.. (28/07/07) benim o gün ve bi önceki gün .ok ağrım oldu dr. amcanı aradık, tatildeymiş, ağrılara dayanamıyordum baban başka dr. buldu onu aradı ve oraya gittik.. Onunla seni 1 saat inceledik, herşey yolunda şükür tüm ölçülerin tam.. O ağrıların nedeni rahmimde senin yanında miyom olması ama şimdi iyiyim..Dünde 5. ay kontrolümüze gittik, biliyorsun 5. ayımıza girdik..
Dün seni yarım saat izledik, çok memnun kaldım bu dr.dan. Sende gayet sağlıklı ve iyisin pipiyide gösterdin bize :))) Maşallah oğluma..

15 gün sonra renkli taramaya gideceğiz kısmetse.. Cıvık oğlum benim..Annen seni çok seviyor..

Oğluşum Meleğim;

Babanla şimdilik bir karar aldık,

İsmini '' Doruk Kasım Aslan '' koymaya ve kimseye söylememeye..

Sen doğana kadar kimseye söylemeyeceğiz..

Kasım deden o kadar çok istiyor ki ismini koymamızı, bizde öyle bir karar aldık bi diğer nedeni de seni öğrenmeden 1 gece evvel seni rüyasında görmüş ve bi tek o seni öğrendiğimizde erkek dedi, rüyasında görmüş..

Herkes seni çok seviyor, Oğlum, Meleğim...

Hiç yorum yok: