8 Mayıs 2008 Perşembe

CENNET KOKULUM' A


Cennet Kokulum

kimler üzmüş birtanemi
kimler inciltmiş
kimler kıymış kıymetlimi
kimler ağlatmış
neden küsmüş bu dünyaya benim sevgilim
dinle beni gözbebeğim bak gözlerime
dinle yavrucuğum hayat bir masaldır
kurtlarla kuzular birlikte yaşar
bazan geçmez günler bazan akşam olmaz
bazan unutursun bazan mümkün olmaz
hiç kimse anne kadar üzülmez ki
bir damla gözyaşı dökerken
kim koparıpta verir sana
kalbini anne gibi bebeğim
hiç kimse anne kadar sevemezki
birtanem cennet kokulum benim
gurur duyarım canımı veririm sana
iste yeter bebeğim
kimler üzmüş birtanemi
kimler inciltmiş
dinle beni gözbebeğim
ne oldu söyle..

KAYAHAN..

2 yorum:

CANAN UNUT dedi ki...

ASLAN DAMADIM GÖZLERİN HÜZÜN GÖRMESİN ANNECİN VE TÜM TEYZOŞLARIN SENİ ÇOK SEVİYORUZ MAŞALLAH PAŞAMA....

çilek kizim Meldam dedi ki...

Selam olsun size, biz misafir geldik :)
Ay Canan yaktin Nehir i yaktinnnnnnnnnnnnnn
Baksana çok kötü alistiriyorlar damadini, içkiye baslamis simdiden
Vah vahhhhhhh :))